01.03.2009

Jeff Mills

Aseara in timp ce incercam sa ma (re)obisnuiesc cu atmosfera, lumea si caldura din Martin, mi-am adus aminte de niste fotografii pe care i le-am facut lui Jeff Mills acum doi ani la Mamaia. Tocmai isi temrinase setul impresionant (mai ales pe final) si, impreuna cu managerul lui si un bodyguard neaos, cautau cortul in care punea Richie Hawtin. Au nimerit mai intai la Sneak care era sustinut doar de vreo 20 de oameni. Debusolati, au facut stanga imprejur si au iesit. Prin apropiere eram si eu, indicandu-le cortul de unde ieseau piu-piurile lui Richie. Nu inainte de a-l imortaliza pe Mills. Ajuns in cortul cu pricina, omul a urcat in perimetrul pupitrului, a dat o mana calduroasa cu Richie si s-a retras intr-un colt. A mai stationat vreo 10 minute, timp in care probabil si-a pus intrebari profunde despre ce a construit el de-a lungul timpului si ce propaga acum ex-aliatul Hawtin, si-a luat echipa si s-a facut nevazut in noapte.

Aseara a fost bine. Bine pentru muzica si bine pentru mine, m-am convins intr-un final ca nu voi mai calca prin Martin decat fooooarte rar. Am zis.


Niciun comentariu: