10.04.2008

Mai citeste cineva Mad?

Sunt incredibil de nostalgic dupa lucrurile care mi-au cazut in mana in copilarie si le-am savurat mai mult sau mai putin constient. Sunt disperat oriunde ma duc sa adun lucruri, fotografii care imi pot recompune puzzle-ul copilariei mele. Asta s-a intamplat si in cazul revistei Mad, doua numere splendide (atunci inca mai apareau in formatul gros cu cotor) pe care la acea varsta incerta le-am devorat mai ales dpdv vizual.

Mad se lua la tranta cu toate iconurile conventionale ale epocii si inca o mai face , dar zice se nu asa de surprinzator ca in good old times.

Numarul asta nu m-a dezamagit. Pacat ca micile caricaturi de pe marginile paginilor nu mai au acelasi efect.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Mda, eu mai citesc MAD, Clever& Smatand stuff. Aduc de fiecare data cand vin din DE.

Sper ca ai invatat Germana :D.

Cheerz,

Larry